Outfit: Fall look and a must-have

st1 st2 st3 st4 st5 st6

Cardigan: Saint Tropez (style N2515)//Shirt: Saint Tropez (style M1247)//Top: Saint Tropez (style B1206)//Pants: Vero Moda//Shoes: Adidas//Watch: Daniel Wellington

Hi,

Long time no see. How are you? I’m doing just fine. My pregnancy is almost over – although I love my baby bump I also look forward to having a more flat belly and fitting into all the new items in stores right now.

Lucky for me Saint Tropez had the perfect item both for pregnancy AND after. This knitted, long cardigan is what I’m talking about. It has been great for summer evenings and will be just what I need when I take the baby for a stroll.

I have styled it with loose black pants, sneakers and a white shirt. Simple but nice.

❤ Natasja

Hej

Længe siden! Jeg håber I har det herligt? Jeg har det alle tiders. Min graviditet lakker mod enden – selvom jeg vitterligt elsker min babymave (og især dens indhold) glæder jeg mig også til at kunne hoppe i nogle af de nye styles, der er kommet i butikkerne nu. 

Heldigvis har jeg fundet det perfekte stykke tøj, som jeg kan bruge både nu hvor jeg er gravid OG efter endt graviditet. Nemlig en lækker, lang strik cardigan. Jeg har på fornemmelsen sådan én lang cardigan bliver et must-have dette efterår. Jeg har allerede nydt cardiganen på kølige sensommeraftener og tror den bliver helt perfekt til efteråret når jeg skal ud og lufte baby i barnevognen.

Jeg har her stylet den med et par løse sorte bukser, sneakers og en hvid skjorte. Meget simpelt, men også lækkert.

❤ Natasja

Leave a Reply

