Saint Tropez summer essentials

Hi girls,

As I’ve told you before I love stribes. So when I visited the Saint Tropez flagship store at Vimmelskaftet in Copenhagen the other day and saw these stribed shorts I had to buy them. They have this cool detail with some silver stribes – it’s hard to see on the photos though.

The shorts are perfect for a sunny weekend – loose and nice to wear. I’ll probably style them simple, with a nice basic top. Saint Tropez has many nice basic tops – both the silk ones that I usually wear and also this cotton one that I bought the other day together with the shorts. Basic tops and comfortable shorts are definately two of my summer essentials together with my favorite shades. What are your summer essentials?

❤ Natasja

Hej derude

Som jeg fortalte i dette indlæg elsker jeg striber. Da jeg slog et smut forbi Saint Tropez’ flagship store på Vimmelskaftet i København forleden og mine øjne spottede disse shorts, var jeg derfor solgt. Jeg måtte have dem med hjem. De har sådan en fin detalje med lidt sølv glimmer effekt langs striberne. Det er svært at se på billederne – men det ser rigtig fint ud. Det er en lækker kontrast til ‘jogging looket’ som shortsene ellers har.

De stribede shorts er helt perfekte til en solrig, afslappet weekend – de er bløde og rare at have på. Jeg vil style dem med en helt enkelt top. Saint Tropez har masser af lækre basis toppe, bl.a. de lækre silke toppe, som jeg normalt går i til dagligt, men også disse behagelige bomuldstoppe som jeg købte med. Både basis toppe og shorts er helt klart sommer must-haves for mig sammen med mine elskede solbriller. Hvad er jeres sommer must-haves?

❤ Natasja

st2

Top: Saint Tropez (style K1514)//Shorts: Saint Tropez (style M5943)//Shades: Ray-Ban

st1

st3

st4
shorts

Buy the shorts here.

Leave a Reply

