On my wish list

I’m forever in love with jeans and stripes. Those two things never grow old. Saint Tropez has some really nice items in their spring collection. I’ve found some of my favorites – you can see them below..

I would love to combine the delicate white top with the jeans and a pair of sandals and a leather jacket for spring. On cold days, the striped top would be awesome together with the jeans as well. The tunic is great for warmer days, just styled with sandals and a nice bag. How would you use these items?

❤ Natasja

Jeg er i et livslangt kærlighedsforhold med to ting (udover min kæreste) og det er stribede trøjer, toppe og kjoler og denim jeans. De to ting vokser jeg åbenbart aldrig fra. År efter år forelsker jeg mig i diverse stribede sager og jeans i forskellige længder og farver, når de dukker frem i butikkerne. Netop nu har Saint Tropez nogle rigtig fine eksemplarer, som alle er kommet på min ønskeliste. I kan se dem nedenfor.

Den hvide top med de fine blonde detaljer vil være perfekt sammen med de slidte jeans, et par flotte sandaler og en læderjakke til foråret. På en lidt koldere dag kan den stribede top kombineres med de slidte jeans og måske et par Converse sko. Kjolen vil jeg bruge på de varmere dage, hvor de bare ben skal frem. Den vil være super lækker med et par cool sandaler og en flot taske til. Hvordan vil I style mine fire favoritter? 

❤ Natasja

spring2a

Saint Tropez: Top (style M1081)//Top (style M1733)//Tunic (style M1836)//Jeans (style M5239)

Springinspo

Spring inspiration from Pinterest

One Comment Add yours

Leave a Reply

