Spring blues

I still feel the spring getting closer, as I told you in my last post. My home is full of tulips, the sun is shining and it’s February – the last month of the winter has just begun. Therefore, I’ve been shopping some new spring items from Saint Tropez in classic blue nuances.

The top is available in the blue colour I have bought, but also in a really nice coral colour and a grey. It has this really pretty detail with silver pearls at the neckline. The pants are available in black and dark blue, like mine. They are sooooo comfy!

❤ Natasja

Jeg kan mærke foråret komme snigende, som jeg også fortalte om i mit sidste indlæg. Mit hjem er fuld af tulipaner, solen skinner ind af vinduerne og det er februar – den sidste rigtige vintermåned. Derfor har jeg forsynet mig med lidt lækkert forårstøj fra Saint Tropez i klassiske blå nuancer.

Toppen jeg har købt findes i den blå farve jeg har på, men også i en rigtig fin (og endnu mere forårslækker) koralfarvet samt en grå. Den har sådan en fin detalje med små sølvperler ved halsudskæringen. Bukserne findes i sorte og den mørkeblå variant jeg har iklædt mig. De er virkelig behagelige at have på og samtidig ret pæne hvis jeg selv skal sige det.

❤ Natasja

spring2
spring4
spring1  spring3

Saint Tropez: Top (style M1261)//Pants (style M5129)//Boots: Bianco

Leave a Reply

