New in: Leather skirt

Yesterday I found this cool leather skirt in Saint Tropez. I’ve been looking for a leather skirt for some time now and suddenly it was right in front of me. It’s real leather, soft and comfy. And the fit is just perfect for a short-legged girl like me.

Today I’ve styled it with a delicate knit, my new soft grey scarf and my chelsea boots. This skirt will definitely become a favourite of mine this winter and spring. Did I mention it has pockets? Such a nice detail.

The skirt is not online yet, so keep an eye on the webshop – I guess it’ll be there soon.

❤ Natasja

I går var jeg et smut over Storebælt og endte i Kolding Storcenter. Sikke et cirkus! Sidste dag i folks juleferie og udsalg er en dårlig kombination. Der var proppet med mennesker, så det blev et kort visit. Jeg nåede heldigvis forbi den dejlige Saint Tropez butik, der ligger i centeret. Og der fandt jeg en virkelig lækker lædernederdel.

Jeg har længe været på udkig efter en lædernederdel – og pludselig hang den lige foran mig. Den er i ægte skind, er blød og virkelig behagelig. Og det bedste er, at den har den perfekte pasform til en kortbenet pige som mig. 

Jeg har stylet den med en tynd striktrøje, mit nye grå tørklæde og mine chelsea støvler. Jeg er sikker på nederdelen bliver et af mine favorit tøjstykker henover vinteren og foråret. Fik jeg sagt den har lommer? Så lækkert!

Den er desværre ikke online endnu, men hold øje med webshoppen – mon ikke den snart er at finde der?

❤ Natasja

ST1 ST2 ST3

Knit: Saint Tropez (style K2571)//Leather skirt: Saint Tropez (style M8038)//Jacket: Vila//Scarf: Gina Tricot//Boots: Bianco

 

One Comment Add yours

Leave a Reply

