Kiss Kiss

How did you like Katrine’s Street Style post telling about feeling in doubt about your own taste? It hit me bull’s eye. I often feel insecure about my look – however, lately I have discovered a greater feeling of what’s me. I really find it important that you dress in something you feel comfortable in – it will always show if you’re not confident about your look. Therefore, I have tried to buy items that are trendy – but have a natural fit into my personal style and everyday life.

It’s stupid to use all your money on ball gowns if you’re working in an office like me. Instead I would recommend, that you spend your money on classic items like silk tops, blazers, black pants and other basic items. Make the outfit fun and modern by adding some colours, prints or another material like leather or knit to the  basic items. My latest buy is this really cool white shirt with black ‘kisses’ on it. I’ve styled it with my old pleather pants, a white silk top underneath, red nailpolish, silver jewelry and my favorite biker boots.

Have a look at some of my other office suitable looks here: the matching set, the white silk shirt and the pleather pants combined with a soft knit.

Wish you all a nice and sunny Sunday ❤

Natasja

Læste I Katrines indlæg om at være i tvivl om sin egen stil? Indlægget ramte mig – jeg tænker nemlig tit over det samme. Er jeg smart nok? Og som blogger for et tøjmærke tænker jeg tit – finder andre overhovedet inspiration i det jeg viser? Katrine viste street style i indlægget og det mindede mig om hvor mange smukke og forskellige looks, der findes. Det er fantastisk! Det mindede mig også om hvor vigtigt det er at iklæde sig tøj man føler sig godt tilpas i. Det skinner igennem når man føler sig tilpas i et outift. Jeg er på det seneste ved at have fundet min personlige stil igen. Jeg har købt ting, der passer ind i min personlige stil og ikke mindst min dagligdag.

Det er dumt at købe sig fattig i balkjoler og glitter hvis man som jeg arbejder på kontor til daglig. I stedet vil jeg anbefale, at man bruger pengene på nogle lækre kvalitets basic ting så som blazers, silke toppe, sorte bukser og andet. Gør outfittet mere spændende og personligt ved at tilføje farver, print eller et andet materiale så som læder eller strik i denne kolde vintertid. Så er du godt kørende. Mit seneste køb er denne hvide skjorte med sorte ‘kys’ på. Jeg har stylet den med mine gamle pleather bukser, en hvid silketop under, røde negle, oxyderede smykker og mine favorit biker boots.  

Tag et kig på nogle af mine andre ‘kontor egnede’ looks her: det matchende sæt, den hvide silkeskjorte og pleather bukser med en blød strik.

Jeg håber I får en dejlig solrig søndag ❤

Natasja

skjorte1

skjorte2

skjorte3a

Shirt: Saint Tropez (style M1057)//Pants: Saint Tropez//Necklace: My own design//Boots: Billi Bi//Bracelet: Saint Tropez//Bracelet: Juleo//Watch: Michael Kors

One Comment Add yours

Leave a Reply

