What to do in your autumn vacation

Hi Girls,

In Denmark this upcoming week is a school vacation, therefore many people are enjoying a week off from school and work. In my post today I would like to inspire you on how to get the most out of your autumn vacation. If you’re not going traveling but staying home, here’s what I would do in an autumn vacation:

  • Clean my closet and make room for all the new trends this fall; knits, jeans, scarfs and so much more…
  • Shop items on sale at Saint Tropez. Find it online here.
  • Eat a nice brunch.
  • Take a loooong walk in the woods. The colours this time of year are just perfect.
  • Spoil myself with a nice warm shower, a cup of tea, put on nail polish and read magasins or maybe even a book.
  • Watch a TV serie or a movie – at home or in the cinema. I would love to watch the new Danish movie ‘Fasandræberne’.
  • Invite friends over for a nice dinner and a game night.

No matter if you have vacation, are working or in school next week – I hope you’ll have a wonderful week.

Hugs Natasja

—-

Hej alle

Måske I er blandt de heldige, der har efterårsferie næste uge? Hvis I er og I måske ikke helt ved hvad I skal bruge tiden på, så har jeg et par idéer. Jeg har desværre ikke fri hele ugen, men jeg har masser af ting jeg gerne ville lave. Min liste over ting jeg gerne vil lave i efterårsferien kommer her:

  • Rydde ud i klædeskabet og gøre plads til nogle af efterårets mange lækre trends. Strik, jeans, halstørklæder og meget mere….
  • Shoppe udsalg hos Saint Tropez. Find det online her.
  • Spise en lækker brunch. Jeg kan anbefale weekendbrunchen på Restaurant Julian i København.
  • Gå en lang tur i skoven og nyde dens mange flotte farver.
  • Forkæle mig selv med et varmt bad, en god kop te, neglelak og magasiner eller måske endda en god bog.
  • Se en god serie eller film – derhjemme på sofaen eller i biografens mørke. Jeg vil personligt gerne se ‘Fasandræberne’ – har I set den?
  • Invitere på en god hjemmelavet middag og spille brætspil.

Som I måske kan se ud fra ovenstående liste er jeg til hygge i rigelige mængder. Så selvom den dejlige varme sommer efterhånden har forladt os er jeg ved godt mod. Der er stadig mange rare ting at tage sig til i efterårsmørket. Uanset om I har ferie, skal på arbejde eller i skole, så ønsker jeg jer alle en fantastisk uge.

Knus Natasja

berlin7

Dress: Saint Tropez (style M6802)//Shoes: Adidas

berlin8

The perfect dress for a cosy day..//Den perfekte kjole til en rar dag i efterårsferien..

6812043d-b2d0-40d0-8722-12609f1ef9e6_zpsacadc0e9

Photos from a visit in Dyrehaven north of Copenhagen..//Fotos fra en tidligere tur i Dyrehaven..

e59b87a6-9be7-4ed8-93f4-b9be9f66cc39_zpsf313c6b8

It’s like a fairy tail!//Som et eventyr!

GENVEJTILLYKKE

The colours and the light is incredible..//Lyset og farverne i skoven er ubeskriveligt..

Leave a Reply

