I’m in Berlin!

Hi Girls,

How are you? I’m on an early fall vacation in Berlin with my family. It’s perfect – I love Berlin ❤ It’s one of my favourite cities. It’s cozy and colourful and full of things to do. We travelled to Berlin yesterday. I put on my new Saint Tropez dress and scarf for the travel. The scarf is part of a collection in the same print, find the scarf here, a shirt here, another shirt here and a dress here.

My plan is to visit a lot of restaurants and cafes, shop a little and just enjoy all the city has to offer. Yesterday was our first day in the city. We went to see the Botanical Garden for the first time – it’s really big and wonderful as you can see in the photos.

Would you like some more photos from Berlin in my next post?

Hugs Natasja

——

Hej alle

Hvordan har I det? Jeg er på efterårsferie i Berlin i disse dage med min familie. Berlin er en af mine absolutte favorit byer i verden. Jeg har boet her for nogle år tilbage og har fortsat med at besøge byen hvert år siden da. Vi rejste hertil i går og jeg havde iført mig min nye Saint Tropez kjole og tørklæde på turen. Tørklædet er en del af en kollektion med samme print, find tørklædet online her, en top i samme print her, endnu en top her og en lækker kjole i printet her

Min plan for denne ferie er at nyde de mange hyggelige fortorvcafeer og restauranter, shoppe lidt og tage imod byen med åbne arme. Der er så meget at opleve. I går var vores første dag i byen, vi var ude og se botanisk have for første gang. Den er fantastisk, stor og vidunderlig. Klar et besøg værd, jeg vil gerne tilbage til den botaniske have i Berlin på en varm sommerdag. Der tror jeg den er endnu mere lækker.

Kunne I tænke jer nogle flere billeder fra min Berlinertur i mit næste indlæg?

Knus Natasja

IMG_1075

berlin4

berlin

berlin1

berlin2

berlin3

berlin5

IMG_0995

IMG_1057

Scarf: Saint Tropez (style M9150)//Dress: Saint Tropez (style M6802)//Bracelet: Saint Tropez

Leave a Reply

