New fall favorites

Hej skønne læsere

Jeg har besluttet mig for, at mine indlæg her på bloggen fremover både vil være med dansk og engelsk tekst. Jeg håber I vil kunne lide det. De to tekster vil ikke nødvendigvis altid være helt ens – men hovedtrækkene vil være det samme.

Den seneste uge har jeg for alvor mærket efteråret komme til København. Det har været nogle solrige septemberdage, men man kan også mærke kulden komme snigende og se bladene slippe træerne. Efteråret er faktisk en af mine favorittider rent modemæssigt. Der kommer så mange lækre nye varer i butikkerne. Jeg elsker læderjakker, tørklæder, strik og jeans. Nogle af efterårets store trends. Så er det ikke så slemt at sige farvel til sommeren, når man til gengæld kan fylde garderoben op med lækre nye items. Forresten er der 20% på jeans hos Saint Tropez netop nu. Så hvis I mangler et par til efteråret er det nu I skal slå til. Jeg har lavet en lille collage nedenfor med nogle af mine absolutte efterårs favoritter fra Saint Tropez.

Nu hvor jeg ikke skriver herinde hver dag, så vil jeg anbefale jer at følge med på min Instagram profil (@blogliebling,) hvor jeg dagligt lægger fotos op. Billederne i dette indlæg er fra min Instagram. Alle os Saint Tropez bloggere smider desuden fotos op under vores hashtag #sainttropezbestfriends. Så hop ind og følg os alle – nye som gamle.

Knus Natasja

——

Hi Girls,

Hope you’ve had a nice weekend? The fall is really hitting Copenhagen these days. Therefore, I have found some of my favorite fall items from Saint Tropez. I really love Saint Tropez’ leather jackets, their perfectly fitted jeans and all the nice scarfs.

The rest of the photos in this post are from my Instagram profile (@blogliebling). Feel free to follow both my personal profile and the Saint Tropez hashtag #sainttropezbestfriends where both I and the other girls from the Saint Tropez blog post a lot of photos.

Hugs Natasja 

  st2

Friske blomster er ren luksus//Fresh flowers – pure luxury

st3

Mit nyeste Saint Tropez køb – en blød og helt perfekt skovmandsskjorte (find den her)//My latest Saint Tropez buy – a soft and cool shirt (find it here)

st4

Min sofakrog – her elsker jeg at hænge ud med stearinlys og hygge mens jeg blogger//My living room – where I love to hang out with candles in the fall while blogging

partisaner

Saint Tropez favorites: Jacket: (style M4028)//Top (style M1102)//Jeans (style K5036)//Scarf (style M9150)

Leave a Reply

